Tehnoloģijas, nenoliedzami, sekmē mūsu ikdienu turklāt, ir liela tās daļa, tādējādi pēdējos gados ir īpaši attīstījušās visa veida sfēras, kurās tās tiek pielietotas, īpaši saziņai ar klientiem. Jebkura veida uzņēmējdarbība ir virzīta uz peļņas gūšanu, tāpēc savu klientu iepazīšana kļūst vitāli svarīga. Lai veiksmīgāk tiktu izmantoti dažādi mārketinga paņēmieni un saziņas kanāli tiek lietotas visa veida datu bāzes un programmatūra, kas diferencē esošos un potenciālos dažādās patērētāju kategorijās. Reklāmas firmas Latvijā sniedz dažādus risinājumus mārketinga stratēģiju īstenošanā kā lieliem, tā maziem biznesmeņiem.
Ieskaties- https://bregards.com/pakalpojumi/
Datorizētais mārketings Latvijā.
Reklāmas un sabiedrisko attiecību pakalpojumi iedalās dažādās grupās, lai veiksmīgāk pildītu savu funkciju un būtu izdevība saprast, kurš klientam būtu vispiemērotākais pakalpojumu tips. Mūsu laikos, izteikti populāri kļūst digitālie pakalpojumi, kas topošos un arī esošos uzņēmuma klientus uzrunā tiešā veidā. Kā piemēram, sms mārketings un arī mobilais mārketings. Visbiežāk tas izpaužās tādā veidā – klientam tiek izsūtīta aktuālākā informācija sms veidā ar aktīvo saiti vai aicinājumu apmeklēt kādu e- mājaslapu, lai uzzinātu vairāk informācijas. Izplatītākais ir e-pasta mārketings, kad tiek izsūtītas e-pasta vēstules ne tikai ar reklāmām un arī aktualitātēm, bet klientiem kļūst iespējams pasūtīt regulāru, aktuālo ziņu iesūtīšanu e- vēstuļu kastītē. Jaunā Datu Aizsardzības Regula lielā mērā ietekmē arī reklāmas un sabiedrisko attiecību stratēģiju pielietošanu ikdienā. Lojalitātes programmas bija viena no tām reklāmas un pr sastāvdaļām, uz kurām vislielāko iespaidu atstāja jaunā GDPR regula. Datu bāzes programmas, kuras satur dažāda tipa klienta ziņas kļūst īpaši nozīmīgas veiksmīgas reklāmas un pr stratēģijas realizēšanā.
Lojalitātes programmu veidošana.
Vēl viena liela mārketinga rīku grupa ir dažāda veida lojalitātes programmas. Tās izmanto teju visi populārākie un arī ne tik populāri tirgotāji un pakalpojumu sniedzēji, lai saviem esošajiem pircējiem nodrošinātu patīkamas cenas un jaunajiem klientiem vilinošus piedāvājumus, lai izvēle kristu par labu viņu sniegtajiem pakalpojumiem. Lojalitātes programmas nudien ir ļoti iedarbīgas, to varam redzēt savos maciņos, kuros varam atrast vismaz piecas dažāda veida lojalitātes kartes. Lojalitātes programmu darbs balstās uz klientam personalizētu piedāvājumu izveidi, tādēļ GDPR jaunie noteikumi paredz, ka saturu, ko tirgotājs saņem, ietekmē pats klients.
Mārketinga komunikācija Latvijā.
Pareiza reklāmas un pr rīku izvēlēšanās kā arī lietošana ir panākumu atslēga, tāpēc būtiski saprast, kas ir piemērotākais konkrētajam plānam. Ja mārketinga rīki tiks izvēlēti neatbilstoši, klients tos uzskatīs par spamu un arī visticamāk ignorēs vai izdzēsīs visu savu sniegto informāciju no servisa sniedzēju informācijas bāzēm. Lai tas nenotiktu, aicinām izvēlēties reklāmas aģentūras Latvijā, kas sniedz caurskatāmu kā arī labas kvalitātes servisu klāstu.